Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинговий підхід в управлінні підприємством

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Єрьоменко, В.В.
dc.date.accessioned 2010-05-20T09:05:46Z
dc.date.available 2010-05-20T09:05:46Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Маркетинговий підхід в управлінні підприємством / В.В. Єрьоменко // Вісник економічної науки України — 2008. — № 2(14). — С. 48-52. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8244
dc.description.abstract Вирішення проблем розвитку промислового виробництва в Україні пов’язано в першу чергу зі змінами структури виробництва продукції по вимогам ринку. Розвиток ринкових відносин зумовлює необхідність удосконалення методів і підходів до управління підприємством в сучасних умовах, що підтверджує необхідність застосування маркетингу в управлінській діяльності промислових підприємств. uk_UA
dc.description.abstract Решение проблем развития промышленного производства в Украине связано в первую очередь с изменениями структуры производства продукции по требованиям рынка. Развитие рыночных отношений предопределяет необходимость усовершенствования методов и подходов к управлению предприятием в современных условиях, что подтверждает необходимость применения маркетинга в управленческой деятельности промышленных предприятий. uk_UA
dc.description.abstract The decision of problems of development of industrial production in Ukraine is related above all things to the changes of pattern of production of goods for to the requirements of market. Development of market relations predetermines the necessity of improvement of methods and going near a management an enterprise in modern terms, that confirms the necessity of application of marketing for administrative activity of industrial enterprises. economy, market, methodology criteria. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Маркетинговий підхід в управлінні підприємством uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговый подход в управлении предприятием uk_UA
dc.title.alternative Marketing approach is in a management an enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис