Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Эволюционный и фрагментарный подходы к задаче о равномерной нагрузке

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бондаренко, А.С.
dc.contributor.author Козин, И.В.
dc.date.accessioned 2010-05-14T08:00:34Z
dc.date.available 2010-05-14T08:00:34Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Эволюционный и фрагментарный подходы к задаче о равномерной нагрузке / А.С. Бондаренко, И.В. Козин // Штучний інтелект. — 2009. — № 4. — С. 248-253. — Бібліогр.: 15 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-5359
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8163
dc.description.abstract В работе представлены результаты исследования задачи о равномерной нагрузке. Подобная задача возникает, в частности, при моделировании структурных элементов учебного процесса в высшем учебном заведении. Проблема заключается в распределении учебных дисциплин во времени таким образом, чтобы максимум нагрузки на студента был минимален. Предложены эволюционный подход для поиска оптимального решения и фрагментарный подход для построения допустимого решения задачи о равномерной нагрузке. Предложенные методы протестированы на наборе случайных задач. uk_UA
dc.description.abstract У роботі представлені результати дослідження задачі про рівномірне навантаження. Подібна задача виникає, зокрема, при моделюванні структурних елементів навчального процесу у вищому навчальному закладі. Проблема полягає у розподілі навчальних дисциплін у часі в такий спосіб, щоб максимальне навантаження на студента було мінімальним. Запропоновано еволюційний підхід для пошуку оптимальних розв’язків та фрагментарний підхід до побудови допустимих розв’язків. Запропоновані методи протестовані на наборі випадкових індивідуальних задач. uk_UA
dc.description.abstract In the paper the results of a study of the uniform loading problem are presented. A similar problem arises, in particular, when modeling structural components of a learning process in a university. The problem consists of allocating of courses in time so that student’s maximal loading was minimized. An evolutionary approach for an optimal solution search and fragmentary approach for a feasible solution construction are proposed. The proposed methods are tested on instances generated at random. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.subject Интеллектуальные системы автоматизации научных исследований, проектирования и управления uk_UA
dc.title Эволюционный и фрагментарный подходы к задаче о равномерной нагрузке uk_UA
dc.title.alternative Еволюційний та фрагментарний підходи до задачі про рівномірне навантаження uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 519.854.6


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис