Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Иccледование компьютерных графических методов построения 3D сечений Пуанкаре

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ручкин, К.А.
dc.date.accessioned 2010-05-13T09:03:34Z
dc.date.available 2010-05-13T09:03:34Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Иccледование компьютерных графических методов построения 3D сечений Пуанкаре / К.А. Ручкин // Штучний інтелект. — 2009. — № 4. — С. 441-447. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-5359
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8142
dc.description.abstract В работе продолжены начатые в [1-4] исследования компьютерных графических методов и инструментов, позволяющих проводить компьютерные исследования нелинейных динамических систем. Основное внимание уделено проблемам построения 3-мерных компьютерных сцен, предназначенных для отображения сечений Пуанкаре, и способам их управления. Для этого в работе подробно проанализированы современные объектно-ориентированные платформы, предназначенные для построения графических движков, а также современные средства управления трехмерными графическими сценами – виртуальными джойстиками. Результаты исследований легли в основу разрабатываемой интерактивной компьютерной системы [2]. uk_UA
dc.description.abstract У роботі продовжені розпочаті в [1-4] дослідження комп’ютерних графічних методів та інструментів, що дозволяють проводити комп’ютерні дослідження нелінійних динамічних систем. Основна увага приділена проблемам побудови 3-вимірних комп’ютерних сцен, призначених для відображення перетинів Пуанкаре, та способам їхнього керування. Для цього в роботі докладно проаналізовані сучасні об’єктно-орієнтовані платформи, призначені для побудови графічних движків, а також сучасні засоби керування тривимірними графічними сценами – віртуальними джойстиками. Результати дослі- джень лягли в основу розроблюваної інтерактивної комп’ютерної системи [2]. uk_UA
dc.description.abstract In the work are continued started in [1-4] researches of computer graphic methods and the tools, allowing to carry out computer researches of nonlinear dynamic systems. The basic attention is given to problems of construction of 3-measured computer stages intended for display of Poincare sections and ways of their controling. For this purpose in the work modern object-oriented platforms intended for construction of graphic cursors, and also modern control facilities of three-dimensional graphic stages – virtual joysticks are in detail analysed. The results of researches from the basic of developed interactive computer system [2]. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.subject Прикладные интеллектуальные системы uk_UA
dc.title Иccледование компьютерных графических методов построения 3D сечений Пуанкаре uk_UA
dc.title.alternative Дослідження комп’ютерних графічних методів побудови 3D перетинів Пуанкаре uk_UA
dc.title.alternative Research of Computer Graphic Methods of Construction 3D Poincare Sections uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.4, 004.08


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис