Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ручкин, К.А. |
|
dc.date.accessioned |
2010-05-13T09:03:34Z |
|
dc.date.available |
2010-05-13T09:03:34Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Иccледование компьютерных графических методов построения 3D сечений Пуанкаре / К.А. Ручкин // Штучний інтелект. — 2009. — № 4. — С. 441-447. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-5359 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8142 |
|
dc.description.abstract |
В работе продолжены начатые в [1-4] исследования компьютерных графических методов и инструментов,
позволяющих проводить компьютерные исследования нелинейных динамических систем. Основное
внимание уделено проблемам построения 3-мерных компьютерных сцен, предназначенных для отображения
сечений Пуанкаре, и способам их управления. Для этого в работе подробно проанализированы современные
объектно-ориентированные платформы, предназначенные для построения графических движков, а также
современные средства управления трехмерными графическими сценами – виртуальными джойстиками.
Результаты исследований легли в основу разрабатываемой интерактивной компьютерной системы [2]. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі продовжені розпочаті в [1-4] дослідження комп’ютерних графічних методів та інструментів,
що дозволяють проводити комп’ютерні дослідження нелінійних динамічних систем. Основна увага
приділена проблемам побудови 3-вимірних комп’ютерних сцен, призначених для відображення
перетинів Пуанкаре, та способам їхнього керування. Для цього в роботі докладно проаналізовані
сучасні об’єктно-орієнтовані платформи, призначені для побудови графічних движків, а також сучасні
засоби керування тривимірними графічними сценами – віртуальними джойстиками. Результати дослі-
джень лягли в основу розроблюваної інтерактивної комп’ютерної системи [2]. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the work are continued started in [1-4] researches of computer graphic methods and the tools, allowing to
carry out computer researches of nonlinear dynamic systems. The basic attention is given to problems of
construction of 3-measured computer stages intended for display of Poincare sections and ways of their
controling. For this purpose in the work modern object-oriented platforms intended for construction of
graphic cursors, and also modern control facilities of three-dimensional graphic stages – virtual joysticks are
in detail analysed. The results of researches from the basic of developed interactive computer system [2]. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Прикладные интеллектуальные системы |
uk_UA |
dc.title |
Иccледование компьютерных графических методов построения 3D сечений Пуанкаре |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Дослідження комп’ютерних графічних методів побудови 3D перетинів Пуанкаре |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Research of Computer Graphic Methods of Construction 3D Poincare Sections |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
004.4, 004.08 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті