Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Роль психологических факторов в формировании рынка туристических услуг

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Жукова, Н.Л.
dc.date.accessioned 2015-04-29T15:25:21Z
dc.date.available 2015-04-29T15:25:21Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.citation Роль психологических факторов в формировании рынка туристических услуг / Н.Л. Жукова // Культура народов Причерноморья. — 2001. — № 22. — С. 54-58. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/80965
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Роль психологических факторов в формировании рынка туристических услуг uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис