Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ліпич, Л.Г.
dc.contributor.author Фатенок-Ткачук, А.О.
dc.date.accessioned 2015-03-09T17:48:30Z
dc.date.available 2015-03-09T17:48:30Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки / Л.Г. Ліпич, А.О. Фатенок-Ткачук // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 102. — С. 146-151. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77994
dc.description.abstract Выход предприятия на внешние рынки, где властвует жесткая конкуренция, возможен лишь при условии использования современных методов управления. uk_UA
dc.description.abstract Вихід підприємства на зовнішні ринки, де панує жорстка конкуренція, можливий лише за умови використання сучасних методів управління. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Инновационно-инвестиционная модель развития экономики – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис