Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Основные функции и механизмы управления сбытом продукции на предприятии

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Амельченко, Т.В.
dc.date.accessioned 2015-03-06T07:29:45Z
dc.date.available 2015-03-06T07:29:45Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Основные функции и механизмы управления сбытом продукции на предприятии / Т.В. Амельченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 102. — С. 113-115. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77782
dc.description.abstract В статье определена система функций и механизмов управления сбытом продукции на промышленных предприятиях с целью повышения его эффективности. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначена система функцій і механізмів управління збутом на промислових підприємствах з метою підвищення ефективності. uk_UA
dc.description.abstract The system of functions and management mechanisms of production sales on the industrial enterprises is determined in the article with the aim of efficiency increasing. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Теория и практика управления социально-экономическим развитием – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Основные функции и механизмы управления сбытом продукции на предприятии uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис