Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Малышкина, А.И. |
|
dc.contributor.author |
Панова, И.А. |
|
dc.contributor.author |
Манис, С.С. |
|
dc.date.accessioned |
2015-02-11T19:01:48Z |
|
dc.date.available |
2015-02-11T19:01:48Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Роль симуляционного обучения в подготовке врачей акушеров-гинекологов / А.И. Малышкина, И.А. Панова, С.С. Манис // Таврический медико-биологический вестник. — 2013. — Т. 16, № 2, ч. 1 (62). — С. 137-138. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2070-8092 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/76656 |
|
dc.description.abstract |
Реалізація пріоритетних національних проектів в області охорони здоров’я в Росії, реформування та модернізація сектору показали особливо гостро проблему професійної підготовки медичних працівників. Перед російськими працівниками охорони здоров’я неминуче відкривається шлях симуляційного навчання. У листопаді 2011 року відкрито центр симуляційного навчання акушерів-гінекологів з удосконаленням лікарів за циклом «Клінічне акушерство» (практичний курс з симуляційними платформами, з імітаторами пологів), який містить чотири теми: базові принципи вагітності та пологів, ускладнені пологи і невідкладна акушерська допомога у надзвичайних ситуаціях; акушерські операції. Цикли містять вивчення теоретичного матеріалу і навчання на манекенах. Навчальний центр робить позитивний вплив як на рівень теоретичних знань, так і на якість навичок. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Implementation of prioritized national projects in the field of public health in Russia, the reform and modernization of this sector have revealed the particularly acute problem of professional training. The Russian health workers see the logical vista of simulation training. In November 2011, a simulation-training center was opened, in which obstetrician-gynecologists are improving their professional abilities within the framework of the cycle «Clinical Obstetrics» (a practical course with simulation platforms and birth simulators). The cycle includes four topics: the basics of pregnancy and delivery, maintenance of complicated delivery and emergency obstetrics, obstetric operations. The cycle comprises learning of theoretical material and practical training on mannequins. The Learning Center has a positive impact on both the level of theoretical knowledge and the quality of skills. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Таврический медико-биологический вестник |
|
dc.subject |
Оригинальные статьи |
uk_UA |
dc.title |
Роль симуляционного обучения в подготовке врачей акушеров-гинекологов |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Роль симуляцiйного навчання у підготовці акушерів-гінекологів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The simulation method role in training of obstetrician-gynecologists |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
614.23:618:331.108.45 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті