Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Роль коммуникаций в повышении эффективности деятельности организации

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Люльчак, Л.А.
dc.date.accessioned 2015-02-09T19:08:22Z
dc.date.available 2015-02-09T19:08:22Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Роль коммуникаций в повышении эффективности деятельности организации / Л.А. Люльчак // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 46. — С. 55-61. — Бібліогр.: 18 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/76331
dc.description.abstract В статье рассматриваются основные проблемы организации коммуникативных процессов. Приводится сравнение основных положений трех научных школ, сыгравших наибольшую роль в развитии теории коммуникаций в организациях, где прослеживается, как менялись и понятия о коммуникациях и необходимости их исследования - от почти полного игнорирования коммуникационных проблем к пониманию значимости их совершенствования для любой сложной организации и пониманию того, что надежные коммуникации - залог успеха всей организации, приводятся основные рекомендации, направленные на совершенствования коммуникаций в организации, где основное внимание сосредоточено на имитационных играх, тренингах, коммуникативных упражнениях, которые не только обучают управленческой инициативе, сотрудничеству, но и формируют конструктивный коммуникативный потенциал личности. uk_UA
dc.description.abstract In the article the main(basic) problems of organization of communicative processes are considered. Matching substantive provisions of three scientific schools which have played the greatest role in development of the theory of the communications(services lines) in organizations is resulted where is tracked, as varied both concept about the communications(services lines) and necessity of their research - from an almost full defiance of communication problems to comprehension of a significance of their perfecting for any composite organization and compre-hension that the reliable communications(services lines) - lien of success of all organization, are resulted the main(basic) guidelines, directional on perfectings of the communications(services lines) in organization, where the main(basic) attention concentrated on imitation games, trainings, communicative exercises, which one not only train to the administrative initiative, cooperation, but also shape a design communicative potential of the person. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються основні проблеми організації комунікативних процесів. Приводиться порівняння основних положень трьох наукових шкіл, що зіграли найбільшу роль у розвитку теорії комунікацій в організаціях, де просліджується, як мінялися і поняття про комунікації і необхідність їхнього дослідження - від майже повного ігнорування комунікаційних проблем до розуміння значимості їхнього удосконалювання для будь-якої складної організації і розумінню того, що надійні комунікації - запорука успіху всієї організації, приводяться основні рекомендації, спрямовані на удосконалювання комунікацій в організації, де основне увага зосереджена на імітаційних іграх, тренінгах, комунікативних вправах, що не тільки навчають управлінській ініціативі, співробітництву, але і формують конструктивний комунікативний потенціал особистості. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Роль коммуникаций в повышении эффективности деятельности организации uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис