Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Высочина, М.В. |
|
dc.date.accessioned |
2015-02-09T06:58:01Z |
|
dc.date.available |
2015-02-09T06:58:01Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.citation |
Управление марками товаров на протяжении их жизненного цикла / М.В. Высочина // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 45. — С. 20-22. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/76253 |
|
dc.description.abstract |
В статье рассматривается проблема выбора стратегий управления марками товаров на протяжении времени их существования на рынке. Автором указываются элементы торговой марки. Анализируются возможные варианты товарной стратегии. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається проблема вибору стратегій керування марками товарів протягом часу їхнього існування на ринку. Автором вказуються елементи торгової марки. Аналізуються можливі варіанти товарної стратегії. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The problem of choice of brands management strategies during the time they exist on market is examined in the article. The elements of trademarks are showed by the author. Variable branded strategies are analyzed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.title |
Управление марками товаров на протяжении их жизненного цикла |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
338.48 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті