Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Управление марками товаров на протяжении их жизненного цикла

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Высочина, М.В.
dc.date.accessioned 2015-02-09T06:58:01Z
dc.date.available 2015-02-09T06:58:01Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Управление марками товаров на протяжении их жизненного цикла / М.В. Высочина // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 45. — С. 20-22. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/76253
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема выбора стратегий управления марками товаров на протяжении времени их существования на рынке. Автором указываются элементы торговой марки. Анализируются возможные варианты товарной стратегии. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається проблема вибору стратегій керування марками товарів протягом часу їхнього існування на ринку. Автором вказуються елементи торгової марки. Аналізуються можливі варіанти товарної стратегії. uk_UA
dc.description.abstract The problem of choice of brands management strategies during the time they exist on market is examined in the article. The elements of trademarks are showed by the author. Variable branded strategies are analyzed. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.title Управление марками товаров на протяжении их жизненного цикла uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.48


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис