Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Реклама как элемент вербальной агрессии

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Булик, Ю.В.
dc.date.accessioned 2015-02-08T20:16:58Z
dc.date.available 2015-02-08T20:16:58Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Реклама как элемент вербальной агрессии / Ю.В. Булик // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 44. — С. 135-138. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/76221
dc.description.abstract Статья продолжает цикл публикаций автора по исследованию языка рекламы, в ней рассматривается отображение агрессивных моментов в рекламных текстах, определены мотивы использования агрессии. uk_UA
dc.description.abstract Стаття продовжує цикл публікацій автора з дослідження мови реклами, в якій розглянуто відображення агресивних елементів в рекламних текстах та з’ясовано мотиви використання агресії. uk_UA
dc.description.abstract The article is the continuation of a set of the author’s publications on the advertising language. It deals with agressiveness of modern advertising texts as well as the motives which determine the use of agressive elements. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Изучение языка в аспекте проблем лингвокультурологии uk_UA
dc.title Реклама как элемент вербальной агрессии uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис