Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Булик, Ю.В. |
|
dc.date.accessioned |
2015-02-08T20:16:58Z |
|
dc.date.available |
2015-02-08T20:16:58Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.citation |
Реклама как элемент вербальной агрессии / Ю.В. Булик // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 44. — С. 135-138. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/76221 |
|
dc.description.abstract |
Статья продолжает цикл публикаций автора по исследованию языка рекламы, в ней рассматривается отображение агрессивных моментов в рекламных текстах, определены мотивы использования агрессии. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття продовжує цикл публікацій автора з дослідження мови реклами, в якій розглянуто відображення агресивних елементів в рекламних текстах та з’ясовано мотиви використання агресії. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article is the continuation of a set of the author’s publications on the advertising language. It deals with agressiveness of modern advertising texts as well as the motives which determine the use of agressive elements. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Изучение языка в аспекте проблем лингвокультурологии |
uk_UA |
dc.title |
Реклама как элемент вербальной агрессии |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті