Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Адаптивні тести: загальні положення

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Федорук, П.І.
dc.date.accessioned 2008-06-25T10:50:55Z
dc.date.available 2008-06-25T10:50:55Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Адаптивні тести: загальні положення / Федорук П.І. // Математичні машини і системи. − 2008. − № 1. − С. 115 – 127. en_US
dc.identifier.issn 1028-9763
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/748
dc.description.abstract У статті розглянуто проблеми тестового контролю знань у сучасних навчальних системах. Методики та інструментарій класичної теорії тестів попри великі можливості даної технології не вирішують багатьох задач, які ставить сучасний рівень розвитку освіти. Адаптивні тести у даному випадку дозволяють вирішувати ці питання і можуть бути ефективно використані для вирішення будь-яких задач оптимізації навчального процесу – оцінки ефективності педагогічних інновацій і технологій, моніторингу і т.д. Бібліогр.: 10 назв. en_US
dc.description.abstract В статье рассмотрены проблемы тестового контроля знаний в современных учебных системах. Методики и инструментарий классической теории тестов, несмотря на большие возможности данной технологии, не решают многих задач, которые ставит современный уровень развития образования. Адаптивные тесты в данном случае позволяют решать эти вопросы и могут быть эффективно использованы для решения любых задач оптимизации учебного процесса – оценки эффективности педагогических инноваций и технологий, мониторинга и т.д. Библиогр.: 10 назв. en_US
dc.description.abstract In the article the problems of test knowledge control in modern educational establishments are considered. Methods and instruments of classic theory apart big possibilities do not solve many tasks, that gives modern level of education development. Adaptive tests in the given case let us solve the given questions and may be used effectively for solving any tasks of learning process optimization – evaluation of effectiveness of pedagogical innovations and technologies, monitoring etc. Refs.: 10 titles. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Інститут проблем математичних машин і систем НАН України en_US
dc.subject Моделювання і управління великими системами en_US
dc.title Адаптивні тести: загальні положення en_US
dc.title.alternative Адаптивне тесты: общие положения en_US
dc.title.alternative Adaptive test: common prepositions en_US
dc.type Article en_US
dc.status published earlier en_US
dc.identifier.udc 651.3:518.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис