Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Адоньев, В.А.
dc.date.accessioned 2015-01-20T12:04:20Z
dc.date.available 2015-01-20T12:04:20Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни / В.А. Адоньев // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 38. — С. 23-25. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74314
dc.description.abstract В статье проанализировано современное состояние маркетинговых процессов в энергетике областей юга Украины, обоснованы основные направления оптимизации маркетинговой системы. uk_UA
dc.description.abstract In the article there has been examined modern state of marketing processes in power engineering of Ukraine’s southern regions, main directions of marketing system optimization have been substantiated. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис