Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Адоньев, В.А. |
|
dc.date.accessioned |
2015-01-20T12:04:20Z |
|
dc.date.available |
2015-01-20T12:04:20Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.citation |
Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни / В.А. Адоньев // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 38. — С. 23-25. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74314 |
|
dc.description.abstract |
В статье проанализировано современное состояние маркетинговых процессов в энергетике областей юга Украины, обоснованы основные направления оптимизации маркетинговой системы. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article there has been examined modern state of marketing processes in power engineering of Ukraine’s southern regions, main directions of marketing system optimization have been substantiated. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті