Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Влияние средств массовой информации на социальную активность аудитории

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кондратская, В.Л.
dc.date.accessioned 2015-01-19T14:19:11Z
dc.date.available 2015-01-19T14:19:11Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Влияние средств массовой информации на социальную активность аудитории / В.Л. Кондратская // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 56-58. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74218
dc.description.abstract В статье говорится о формировании аудитории СМИ, где аудитория начинает играть ведущую роль. uk_UA
dc.description.abstract У статті йдеться про формування аудиторії ЗМІ, де аудиторія починає грати ведучу роль. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with formation of mass media audience where the audience starts playing the lending role. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития uk_UA
dc.title Влияние средств массовой информации на социальную активность аудитории uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис