Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Брудницька, Л.І.
dc.date.accessioned 2015-01-19T14:09:30Z
dc.date.available 2015-01-19T14:09:30Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння / Л.І. Брудницька // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 37-38. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74209
dc.description.abstract В сообщении рассматривается массив рекламных материалов с точки зрения соотнесения смысловых элементов и способов их использования с таковыми в сновидении как измененной реальности. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто масив рекламних матеріалів з точки зору співвіднесення смислових елементів і способів їх застосування з такими ж самими у сновидіннях як у реальності, що змінена. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the scape of advertising materials from the point of view of correlation of national elements and ways of their use with such elements in dreams as changed reality. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития uk_UA
dc.title Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис