Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Брудницька, Л.І. |
|
dc.date.accessioned |
2015-01-19T14:09:30Z |
|
dc.date.available |
2015-01-19T14:09:30Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння / Л.І. Брудницька // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 37-38. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74209 |
|
dc.description.abstract |
В сообщении рассматривается массив рекламных материалов с точки зрения соотнесения смысловых элементов и способов их использования с таковыми в сновидении как измененной реальности. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто масив рекламних матеріалів з точки зору співвіднесення смислових елементів і способів їх застосування з такими ж самими у сновидіннях як у реальності, що змінена. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article deals with the scape of advertising materials from the point of view of correlation of national elements and ways of their use with such elements in dreams as changed reality. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития |
uk_UA |
dc.title |
Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті