Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Предметная компетенция читателя профессионально-ориентированного текста как объект межъязыковой научной коммуникации (методический аспект)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Барабанова, Г.В.
dc.date.accessioned 2015-01-19T13:10:06Z
dc.date.available 2015-01-19T13:10:06Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Предметная компетенция читателя профессионально-ориентированного текста как объект межъязыковой научной коммуникации (методический аспект) / Г.В. Барабанова // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 37. — С. 326-330. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74192
dc.description.abstract Статья рассматривает методические проблемы формирования предметной компетенции студентов технических вузов средствами иностранного языка при обучении профессионально-ориентированному чтению. Автор рассматривает предметную компетенцию читателя аутентичного профессионально-ориентированного текста как базовую, а коммуникативно-когнитивный подход к ее формированию, что включает актуализацию фоновых знаний студента, создание денотатной карты, работу с текстовой матрицей, – определяющим. uk_UA
dc.description.abstract Стаття розглядає методичні проблеми формування предметної компетенції студентів технічних вузів засобами іноземної мови при навчанні професійно-орієнтованому читанню. Автор розглядає предметну компетенцію читача автентичного професійно-орієнтованого тексту як базову, а комунікативно-когнітивний підхід до її формування, що включає актуалізацію фонових знань студента, створення денотатної карти, роботу з текстовою матрицею, – визначальним. uk_UA
dc.description.abstract The article considers applied linguistics problems of the subject competence formation of the technical higher schools students by foreign language means at Specific Purposes L 2 reading teaching of authentic texts of the academic registers. The author considers the subject competence of the Specific Purposes L 2 readers as basic, and offers communicative-cognitive approach to its formation as determining. The latter includes the use of students’ background knowledge, creation of denotate map, and classroom work with a textual matrix. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Обучение языку специальности в условиях профессионального образования uk_UA
dc.title Предметная компетенция читателя профессионально-ориентированного текста как объект межъязыковой научной коммуникации (методический аспект) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис