Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сидорко, Т.
dc.date.accessioned 2014-12-30T21:23:43Z
dc.date.available 2014-12-30T21:23:43Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних / Т. Сидорко // Лексикографічний бюлетень: Зб. наук. пр. — К.: Ін-т української мови НАН України, 2006. — Вип. 13. — С. 19-22. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0118
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72843
dc.description.abstract У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, використовуючи різні методи для отримання статистично надійних результатів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут української мови НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Лексикографічний бюлетень
dc.subject Корпусна лінгвістика uk_UA
dc.title Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 161.2.81‘322


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис