Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Чукурна, О.П.
dc.date.accessioned 2014-12-19T20:42:39Z
dc.date.available 2014-12-19T20:42:39Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти / О.П. Чукурна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 344-353. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72194
dc.description.abstract В статті розглянуто особливості встановлення цін на інформаційні продукти. Проаналізовані основні чинники ціноутворення на інформаційні продукти. Детально розглянутий механізм ціноутворення на первинну інформацію, як товар. Проаналізовано різні підходи щодо методології ціноутворення на інформаційні продукти. uk_UA
dc.description.abstract In the article the considered features of establishment of prices are on informative services. The analyses basic factors of pricing are on informative services. Mechanism of pricing considered in detail on primary information, as a commodity. Different approaches are analyses in relation to methodology of pricing on informative services. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти uk_UA
dc.title.alternative Methodology of establishment of price is on informative services uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 332.64


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис