Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Чукурна, О.П. |
|
dc.date.accessioned |
2014-12-19T20:42:39Z |
|
dc.date.available |
2014-12-19T20:42:39Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти / О.П. Чукурна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 344-353. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72194 |
|
dc.description.abstract |
В статті розглянуто особливості встановлення цін на інформаційні продукти. Проаналізовані основні чинники ціноутворення на інформаційні продукти. Детально розглянутий механізм ціноутворення на первинну інформацію, як товар. Проаналізовано різні підходи щодо методології ціноутворення на інформаційні продукти. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the considered features of establishment of prices are on informative services. The analyses basic factors of pricing are on informative services. Mechanism of pricing considered in detail on primary information, as a commodity. Different approaches are analyses in relation to methodology of pricing on informative services. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Methodology of establishment of price is on informative services |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
332.64 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті