Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Семененко, О.О. |
|
dc.date.accessioned |
2014-12-19T20:07:56Z |
|
dc.date.available |
2014-12-19T20:07:56Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство» / О.О. Семененко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 305-313. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72166 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано необхідність масового виробництва такого специфічного товару як «підприємство».Зазначена складність позиціонування цього товару. Запропонована методика стандартизації позиціонування товару «підприємство» для зміцнення його ринкової позиції. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the necessity of mass production of such a specific commodity as "enterprise" is grounded. Complexities of the positioning of this commodity are noted. The method of standardization of product positioning "enterprise" to strengthen its market position is proposed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Methodical approach to creating a standard of product positioning "enterprise" |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.138+658.62(083.74) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті