Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Семененко, О.О.
dc.date.accessioned 2014-12-19T20:07:56Z
dc.date.available 2014-12-19T20:07:56Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство» / О.О. Семененко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 305-313. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72166
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність масового виробництва такого специфічного товару як «підприємство».Зазначена складність позиціонування цього товару. Запропонована методика стандартизації позиціонування товару «підприємство» для зміцнення його ринкової позиції. uk_UA
dc.description.abstract In the article the necessity of mass production of such a specific commodity as "enterprise" is grounded. Complexities of the positioning of this commodity are noted. The method of standardization of product positioning "enterprise" to strengthen its market position is proposed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство» uk_UA
dc.title.alternative Methodical approach to creating a standard of product positioning "enterprise" uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138+658.62(083.74)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис