Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Гарвардський університет: традиція досконалості

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шевченко, Н.В.
dc.date.accessioned 2014-12-19T19:18:16Z
dc.date.available 2014-12-19T19:18:16Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Гарвардський університет: традиція досконалості / Н.В. Шевченко // Історичний архів. Наукові студії: Зб. наук. пр. — Миколаїв: ЧДУ ім. Петра Могили, 2010. — Вип. 5. — С. 175-183. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1609-7742
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72149
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу зарубіжної системи вищої освіти на прикладі одного із найстаріших і найпрестижніших університетів США – Гарвардського. За рахунок чого Гарвардський університет утримує лідерство на ринку освітніх послуг і має бренд неперевершеної якості фахової підготовки своїх випускників? Це гарвардська філософія навчання, яка полягає в тому, що освіта має бути структурованою, послідовною і забезпечувати максимальну гнучкість та індивідуальний вибір навчальних дисциплін, як і науковї спеціалізації для кожного студента. Американський університет знайшов секрет успіху – органічне поєднання викладання і наукового дослідження, починаючи з бакалаврських і закінчуючи програмами PhD. Це і традиція стимулювання змагальності у навчанні і в дослідницьких проектах, а також атмосфери творчості, поваги і довіри між студентами і викладачами, обміну ідей і пошуків партнерів для їх втілення. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена анализу зарубежной системы высшего образования на примере одного из самого первого и самого престижного университета США – Гарвардского. За счет чего Гарвардский университет удерживает лидерство на рынке образовательных услуг и имеет бренд непревзойденного качества подготовки специалистов? Это гарвардская философия обучения, которая ориентируется на структурность, последовательность обучения при максимальной его гибкости и индивидуального выбора как учебных дисциплин, так и научной специализации студентом. Американский университет имеет свой секрет успеха – органичное соединение преподавания и научного исследования от бакалаврских программ до программы PhD. Это традиция соревновательности в обучении, научной работе, а также атмосфера творчества, уважения и доверия между студентами и преподавателями, обмена идей и поиска партнеров для их реализации. uk_UA
dc.description.abstract The analysis of foreign educational system is shown in the article with an example of one of the oldest and prestigious universities in the US which is Harvard University. Why does Harvard University keep the leadership at the market of educational services and has a brand with a higher quality of its’ graduates’ professional training? It runs a way of Harvard’s philosophy of teaching, which means that education should be structured, logical, and also provide maximum flexibility and individual choice of disciplines and scientific specialization of each student. The American University had find the secret of success with combining studying and scientific researches starting from Bachelor level and finishing with PhD programs. It has also a tradition of competitiveness’ stimulation at studying process and research projects, and creative atmosphere with the respect and confidence between student and teachers, that provides sharing the ideas and searching for partners to implement them. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут української археографії та джерелознавства імені М.С. Грушевського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Історичний архів. Наукові студії
dc.subject Огляди та повідомлення uk_UA
dc.title Гарвардський університет: традиція досконалості uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 37.Б.4 (73)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис