Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гохберг, О.Ю.
dc.date.accessioned 2014-12-18T21:56:42Z
dc.date.available 2014-12-18T21:56:42Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації / О.Ю. Гохберг // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 209. — С. 23-26. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72078
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
dc.title Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації uk_UA
dc.title.alternative Приоритетные направления развития рекламной индустрии в условиях информационной глобализации uk_UA
dc.title.alternative The priorities directions for the advertising industry development in conditions of information globalization uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 659.113.8:330.011


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис