Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

До проблеми формування стильових засад перемишльської школи: українські богослужбово-співочі чинники у творчості чеських музикантів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Костюк, Н.О.
dc.date.accessioned 2014-12-10T21:07:48Z
dc.date.available 2014-12-10T21:07:48Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation До проблеми формування стильових засад перемишльської школи: українські богослужбово-співочі чинники у творчості чеських музикантів / Н.О. Костюк // Слов’янський світ: Зб. наук. пр. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського НАН України, 2012. — Вип. 10. — С. 77-114. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0051
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71789
dc.description.abstract Результати історично-стильових досліджень, що заторкують проблеми міжкультурних взаємовпливів, часто привносять багато нового і несподіваного для усталених концепцій розгортання мистецьких процесів у межах різних локусів. На основі вивчення творчості чеських музикантів, запрошених наприкінці 1820 – у 1830-х роках до Перемишля єпископом Іоанном Снігурським, стало можливим коригувати побутуючу теорію впливу Д. Бортнянського на богослужбову музичну творчість регіону середини ХІХ ст. uk_UA
dc.description.abstract Результаты исторически-стилевых исследований, затрагивающих проблемы межкультурных взаимовлияний, часто привносят много нового и неожиданного для устоявшихся концепций развертывания художественных процессов в рамках различных локусов. На основе изучения творчества чешских музыкантов, приглашенных в конце 1820–1830-х годов в Перемышль епископом Иоанном Снигурским, стало возможным корректировать бытующую теорию влияния Д. Бортнянского на богослужебное музыкальное творчество региона средины XIX в. uk_UA
dc.description.abstract The results of a historical and stylistic research, touching upon the issue of cross-cultural influences, oft en bring a lot of new and unexpected for the established concepts of the deployment of artistic processes in the framework of the different loci. On the basis of studying the work of Czech musicians invited in the late 1820’s – 1830-ies in Przemysl bishop John Snigurskij, it became possible to adjust the existing theory of influence of D. Bortnyansky the liturgical music of the region in the middle of the 19th century. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слов’янський світ
dc.subject Теорія і методологія славістичних досліджень uk_UA
dc.title До проблеми формування стильових засад перемишльської школи: українські богослужбово-співочі чинники у творчості чеських музикантів uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 783(477):78.071(=162.3)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис