Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шевчук, О.В.
dc.date.accessioned 2014-12-09T13:21:49Z
dc.date.available 2014-12-09T13:21:49Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Мовна компетенція білінгвів / О.В. Шевчук // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2011. — Вип. XXIV, ч. 2. — С. 491-499. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0041
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71687
dc.description.abstract Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню поняття мовної компетенції індивідів. Особлива увага приділяється визначенню рівня мовної спроможності білінгвів, тобто осіб, мовлення яких характеризується навперемінним, одночасним чи навперемінно-одночасним використанням двох мов у межах однієї комунікативної ситуації. Окреслено аспекти формування індивідуальної мовної компетенції в контексті проблеми українсько-російської двомовності, а сааме – розглянуто терміни базова мова та мовна ситуація. Оскільки перша засвоєна мовна система накладає значний відбиток на подальше формування мовної особистості, а мовна ситуація тим сам визначає цей процес формування й реалізації мовцем своїх комунікативних умінь і навичок, що засвоюються в родині. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена теоретическому обоснованию понятия языковой компетенции индивидов. Особое внимание уделяется определению уровня языковых способностей билингвов, то есть лиц, речь которых характеризуется попеременным, одновременным или попеременно- одновременным использованием двух языков в рамках одной коммуникативной ситуации. Определены аспекты формирования индивидуальной языковой компетенции в контексте проблемы украинско-русского двуязычия, а именно – рассмотрено термины базовый язык и языковая ситуация. Так как первая усвоенная языковая система накладывает существенный отпечаток на дальнейшее формирование языковой личности, а языковая ситуация тем самым определяет этот процесс формирования и реализации говорящими своих коммуникативных умений и навыков, которые усваиваются в семье. uk_UA
dc.description.abstract This article is devoted a theoretical substantiation of concept the language competence of individuals. The especial attention is given to definition of level of language ability bilingualism people that is the persons which speech is characterized by alternate, simultaneous or alternately-simultaneous use of two languages within the limits of one communicative situation. Aspects of formation of the individual language competence of a context of a problem Ukrainian-Russian bilingualism are defined, namely – is considered terms base language and a language situation. As the first acquired language system leaves an essential mark on the further formation of the language person, and the language situation thereby defines this process of formation and realization of the communicative skills which are acquired in a family. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство
dc.subject Теорія мови uk_UA
dc.title Мовна компетенція білінгвів uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 811.161.2+811.161.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис