Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Жидков, М.
dc.date.accessioned 2014-11-21T19:51:10Z
dc.date.available 2014-11-21T19:51:10Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій / М. Жидков // Політичний менеджмент. — 2009. — № 4(37). — С. 119-124. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-1873
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/70987
dc.description.abstract Актуальність дослідження проблеми пояснюється тим, що в сучасній системі масових комунікацій все помітнішу роль починають відігравати релігійні ЗМІ. Їх адресатом стають не тільки певні групи вірян, а й значно ширша аудиторія, фактично все суспільство. Цей процес особливо посилився внаслідок використання різними конфесіями електронних ЗМІ. І це не могло не стати предметом особливого інтересу фахівців у сфері масових комунікацій. Такий інтерес обумовлюється кількома причинами. Передусім, самим характером формування типологічно самодостатнього сектора системи засобів масової інформації. Інша причина — формування цільової аудиторії таких ЗМІ та активізація інформаційного запиту на теми релігійного життя не тільки в цільових групах конфесійних ЗМІ, але й в аудиторії світських газет і журналів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Політичний менеджмент
dc.subject Інформаційне суспільство uk_UA
dc.title Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис