Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бондаренко, С.М.
dc.contributor.author Федоренко, Н.Є.
dc.date.accessioned 2010-03-22T13:45:43Z
dc.date.available 2010-03-22T13:45:43Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника / С.М. Бондаренко, Н.Є. Федоренко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 162. — С. 44-45. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7016
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника uk_UA
dc.title.alternative Основные идеи концепции «шесть сигм» и их влияние на удовлетворенность потребителя и конкурентоспособность производителя uk_UA
dc.title.alternative The basic ideas of the concept «six salmons» and their influence on satisfaction of the consumer and competitiveness of the manufacturer uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис