Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Бондаренко, С.М. |
|
dc.contributor.author |
Федоренко, Н.Є. |
|
dc.date.accessioned |
2010-03-22T13:45:43Z |
|
dc.date.available |
2010-03-22T13:45:43Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника / С.М. Бондаренко, Н.Є. Федоренко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 162. — С. 44-45. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7016 |
|
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Основные идеи концепции «шесть сигм» и их влияние на удовлетворенность потребителя и конкурентоспособность производителя |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The basic ideas of the concept «six salmons» and their influence on satisfaction of the consumer and competitiveness of the manufacturer |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті