Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бакалінський, О.В.
dc.date.accessioned 2014-09-02T15:43:01Z
dc.date.available 2014-09-02T15:43:01Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць / О.В. Бакалінський // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 46. — С. 269-278. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67349
dc.description.abstract Исследуются пределы пространства маркетингового влияния на потребительское поведение пассажиров железных дорог в рыночных условиях. Дифференцированные зоны ощущений потребителя, которые влияют на отношение к обслуживанию. Определяется степень контроля перевозчиком факторов, которые непосредственно не связаны с услугой, но влияют на получение удовлетворения потребителя. Предлагается модель качества пассажирских перевозок. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.subject Пов’язані транспортні системи uk_UA
dc.title Визначення границь простору для маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів залізниць uk_UA
dc.title.alternative The determination of space for marketing influence at railroad passengers consumer behavior uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.47


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис