Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Філіна, А.П. |
|
dc.date.accessioned |
2010-03-15T14:19:11Z |
|
dc.date.available |
2010-03-15T14:19:11Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А.П. Філіна // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 51. — С. 65-73. — Бібліогр.: 24 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6724 |
|
dc.description.abstract |
Реклама, явище досить чуже для нашої економіки років десять тому, сьогодні впевнено закріплює за собою місце у соціально-економічному житті, ще не зміцненої української держави. Сьогодні ми вже звикли до того, що реклама періодично з'являється на екранах телевізорів, сторінках преси. Реклама має давню та цікаву історію. До питань теорії та практики реклами зверталися спеціалісти різних країн світу. Створена велика бібліотека наукових та популярних робіт з реклами, особливо в США. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті