Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Якимчук, Т.В. |
|
dc.contributor.author |
Вольвач, І.Ю. |
|
dc.contributor.author |
Ткач, К.С. |
|
dc.date.accessioned |
2014-08-08T13:31:28Z |
|
dc.date.available |
2014-08-08T13:31:28Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках / Т.В. Якимчук, І.Ю. Вольвач, К.С. Ткач // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 253-261. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67086 |
|
dc.description.abstract |
Розглядаються особливості застосування можливостей стратегічного маркетингу при збуті засобів виробництва. На прикладі ХДЗ «Палада» у статті запропонована стратегія маркетингу зі збуту продукції заводу на міжнародних ринках. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Peculiarities of strategic marketing opportunities for selling means of production are considered. The article proposes a marketing strategy for selling means of production based on the data and operation of Kherson State Plant “Palada”. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing Strategies for Selling Means of Production at International Markets |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.81:629.124 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті