Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Андерсон, Н.В.
dc.date.accessioned 2014-07-20T15:12:34Z
dc.date.available 2014-07-20T15:12:34Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах / Н.В. Андерсон // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 42. — С. 5-11. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66688
dc.description.abstract Сформульовано основні напрями формування маркетингових технологій управління міжнародним туристичним ринком. Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності маркетингу туризму в прикордонних регіонах. uk_UA
dc.description.abstract The main directions of forming the marketing technologies for international tourist market management are formulated. The main directions of increasing the effectiveness of tourism marketing in border regions are analyzed. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах uk_UA
dc.title.alternative Marketing technologies of international tourism management in border regions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 911.3:32(075.8)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис