Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Андерсон, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2014-07-20T15:12:34Z |
|
dc.date.available |
2014-07-20T15:12:34Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах / Н.В. Андерсон // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 42. — С. 5-11. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66688 |
|
dc.description.abstract |
Сформульовано основні напрями формування маркетингових технологій управління міжнародним туристичним ринком. Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності маркетингу туризму в прикордонних регіонах. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The main directions of forming the marketing technologies for international tourist market management are formulated. The main directions of increasing the effectiveness of tourism marketing in border regions are analyzed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing technologies of international tourism management in border regions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
911.3:32(075.8) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті