Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сафонов, Ю.М.
dc.contributor.author Семак, Б.Б.
dc.date.accessioned 2014-07-18T17:05:10Z
dc.date.available 2014-07-18T17:05:10Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини / Ю.М. Сафонов, Б.Б. Семак // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 224-235. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66576
dc.description.abstract У статті розглянута роль, завдання і цілі маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку текстильної сировини та запропоновані підходи, що сприятимуть підвищенню ефективності цих досліджень. uk_UA
dc.description.abstract The article considers the role, tasks and aims of the marketing researches in conditions of domestic market of textile raw materials. The approaches promoting the increase of effectiveness of the mentioned researches were proposed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини uk_UA
dc.title.alternative The organization of the marketing researches on the domestic market of textile raw materials uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:001.8(075)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис