Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Сафонов, Ю.М. |
|
dc.contributor.author |
Семак, Б.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2014-07-18T17:05:10Z |
|
dc.date.available |
2014-07-18T17:05:10Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини / Ю.М. Сафонов, Б.Б. Семак // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 224-235. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66576 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянута роль, завдання і цілі маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку текстильної сировини та запропоновані підходи, що сприятимуть підвищенню ефективності цих досліджень. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article considers the role, tasks and aims of the marketing researches in conditions of domestic market of textile raw materials. The approaches promoting the increase of effectiveness of the mentioned researches were proposed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The organization of the marketing researches on the domestic market of textile raw materials |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.138:001.8(075) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті