Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Звягінцева, О.Б.
dc.date.accessioned 2014-07-16T17:06:01Z
dc.date.available 2014-07-16T17:06:01Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488
dc.description.abstract Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємств. uk_UA
dc.description.abstract Using general terminology marketing concept, in work is organized study to evolutions of marketing the food-stuffs in Ukraine, as well as is demonstrated that only concept of marketing and concept social-ethical marketing acceptable in marketing activity food enterprise. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій uk_UA
dc.title.alternative Development marketing food-stuffs to evolutions of marketing the food-stuffs in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис