Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Звягінцева, О.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2014-07-16T17:06:01Z |
|
dc.date.available |
2014-07-16T17:06:01Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488 |
|
dc.description.abstract |
Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємств. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Using general terminology marketing concept, in work is organized study to evolutions of marketing the food-stuffs in Ukraine, as well as is demonstrated that only concept of marketing and concept social-ethical marketing acceptable in marketing activity food enterprise. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Development marketing food-stuffs to evolutions of marketing the food-stuffs in Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.1 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті