Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинговое исследование рынка виноградного вина в АР Крым.

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Джалал Мир Абдул Каюм
dc.contributor.author Жарова, А.Р.
dc.date.accessioned 2014-06-24T11:24:44Z
dc.date.available 2014-06-24T11:24:44Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Маркетинговое исследование рынка виноградного вина в АР Крым. / Джалал Мир Абдул Каюм, А.Р. Жарова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 218. — С. 63-65. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65333
dc.description.abstract Целью исследования является анализ потребительских предпочтений потребления виноградного вина. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Маркетинговое исследование рынка виноградного вина в АР Крым. uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:663.2(477.75)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис