Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формирование положительного имиджа туристического предприятия

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мельник, Д.К.
dc.contributor.author Буренина, Н.Б.
dc.date.accessioned 2014-06-23T10:46:16Z
dc.date.available 2014-06-23T10:46:16Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Формирование положительного имиджа туристического предприятия / Д.К. Мельник, Н.Б. Буренина // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 201. — С. 152-154. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65221
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Формирование положительного имиджа туристического предприятия uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.486.2:17.022.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис