Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Управление персоналом как способ повышения качества услуг гостиничного предприятия

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Абибуллаева, С.С.
dc.contributor.author Ермакова, Л.А.
dc.date.accessioned 2014-06-23T08:26:15Z
dc.date.available 2014-06-23T08:26:15Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Управление персоналом как способ повышения качества услуг гостиничного предприятия / С.С. Абибуллаева, Л.А. Ермакова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 201. — С. 120-122. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65194
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Управление персоналом как способ повышения качества услуг гостиничного предприятия uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 65.014.1.007+65.018:338.488+640.41


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис