Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Родіонова, О.Ю.
dc.date.accessioned 2014-06-22T16:19:30Z
dc.date.available 2014-06-22T16:19:30Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 63-64. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65091
dc.description.abstract Мета статті – дослідження й опис стану маркетингового консалтингу в Україні і консалтингових технологій у даній сфері для підвищення маркетингового потенціалу підприємств. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.8


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис