Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Англоязычные заимствования в немецких рекламных текстах периодических изданий

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Нечипорук, Т.В.
dc.contributor.author Чех, Н.В.
dc.date.accessioned 2014-06-21T19:48:06Z
dc.date.available 2014-06-21T19:48:06Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Англоязычные заимствования в немецких рекламных текстах периодических изданий / Т.В. Нечипорук, Н.В. Чех // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 217. — С. 181-185. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65069
dc.description.abstract Целью данной статьи является анализ рекламных текстов из немецких периодических изданий для выявления примеров использования в них англицизмов. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Англоязычные заимствования в немецких рекламных текстах периодических изданий uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 81'373:811.11


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис