Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Соціально-орієнтований маркетинг в діяльності підприємств торгівлі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Єжов-Маряєв, С.О.
dc.date.accessioned 2014-06-19T14:59:11Z
dc.date.available 2014-06-19T14:59:11Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Соціально-орієнтований маркетинг в діяльності підприємств торгівлі / С.О. Єжов-Маряєв // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 213. — С. 7-11. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64758
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Соціально-орієнтований маркетинг в діяльності підприємств торгівлі uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.17


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис