Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Чернява, Г.Л. |
|
dc.contributor.author |
Байракова, Ю.П. |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T13:54:38Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T13:54:38Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Чинники формування маркетингової стратегії
на підприємствах / Г.Л. Чернява, Байракова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 212. — С. 88-90. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64731 |
|
dc.description.abstract |
Ціль статті. На вибір маркетингової стратегії, впливає маркетингове дослідження, тому метою даної статті, є дослідження впливу внутрішніх і зовнішніх факторів, а саме: дослідження, яке полягає на оцінку ринкової ситуації, розробки прогнозів розвитку. Усе це залежить від особливостей самого підприємства, або
компанії, її конкурентоспроможності, послуг, характеру діяльності, масштабів виробництва, а також
визначення умов при яких забезпечується найбільш повне задоволення попиту споживача. Для реалізації
даної цілі у статті е розгляд наступних задач: розгляд основних чинників, які мають прямий вплив на маркетингову стратегію на підприємстві (такі як маркетингова комунікація, маркетингове дослідження, конкурентоспроможність, стан зовнішнього оточення, рівень ризику), характер цілей яки ставить перед собою організація або підприємство в цілому, чинник часу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.8:005.21 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті