Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Структурная механика разрушения и эксплуатационная надежность железнодорожных колес

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Осташ, О.П.
dc.contributor.author Бабаченко, А.И.
dc.contributor.author Андрейко, И.М.
dc.contributor.author Кулык, В.В.
dc.contributor.author Кононенко, А.А.
dc.date.accessioned 2014-05-29T15:15:35Z
dc.date.available 2014-05-29T15:15:35Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Структурная механика разрушения и эксплуатационная надежность железнодорожных колес / О.П. Осташ, А.И. Бабаченко, И.М. Андрейко, В.В. Кулык, А.А. Кононенко // Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии: Сб. научн. тр. — Дніпропетровськ.: ІЧМ НАН України, 2009. — Вип. 20. — С. 246-253. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0070
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/63090
dc.description.abstract Целью работы является разработка критериев, которые могут служить показателями надежности железнодорожных колес, особенно высокопрочных. Для оценки надежности железнодорожных колес в соответствии с условиями их эксплуатации обоснована необходимость использования характеристик трещиностойкости. Показано, что по показателям циклической трещиностойкости, характеризующим припороговый и среднеамплитудный участок кинетической диаграммы усталостного разрушения, колеса марки КП–Т практически не уступают аналогичным показателям для колес марки КП–2. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є розробка критеріїв, що можуть служити показниками надійності залізничних коліс, особливо високоміцних. Для оцінки надійності залізничних коліс відповідно до умов їх експлуатації обгрунтовано необхідність використання характеристик трещиностійкості. За показниками циклічної трещиностійкості, що характеризують припорогові та середньоамплітудні ділянки кінетичної діаграми втомного руйнування, колеса марки КП–Т практично не поступаються аналогічним показникам для коліс марки КП–2. uk_UA
dc.description.abstract The research purpose is working out of criteria which can serve as indicators of railway wheels reliability, especially high-strength ones. For an estimation of railway wheels reliability according to conditions of their operation necessity of fracture toughness characteristics application is proved. It is shown, that according to the indicators of cyclic fracture toughness, characterising near-liminal and medium amplitude site of the kinetic diagramme of fatigue failure, the wheels of mark KP-T practically do not concede to similar indicators for wheels of mark КP–2. uk_UA
dc.description.sponsorship Статья рекомендована к печати: ответственный редактор раздела «Термомеханическая обработка проката» докт.техн.наук, проф. И.Г.Узлов, рецензент канд.техн.наук М.Ф.Евсюков. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут чорної металургії ім. З.І. Некрасова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии
dc.subject Термомеханическая обработка проката uk_UA
dc.title Структурная механика разрушения и эксплуатационная надежность железнодорожных колес uk_UA
dc.title.alternative Структурна механіка руйнування і експлуатаційна надійність залізничних коліс uk_UA
dc.title.alternative The structural destruction mechanics and operational reliability of railway wheels uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 669.017:621.771.294:620.17:62-192


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис