Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Совершенствование химического состава стали для, железнодорожных колес, обеспечивающего повышение их стойкости к образованию дефектов на поверхности катания

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бабаченко, А.И.
dc.contributor.author Литвиненко, П.Л.
dc.contributor.author Кныш, А.В.
dc.contributor.author Дементьева, Ж.А.
dc.contributor.author Хулин, А.Н.
dc.contributor.author Шпак, Е.А.
dc.date.accessioned 2014-05-21T20:23:31Z
dc.date.available 2014-05-21T20:23:31Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Совершенствование химического состава стали для, железнодорожных колес, обеспечивающего повышение их стойкости к образованию дефектов на поверхности катания / А.И. Бабаченко, П.Л. Литвиненко, А.В. Кныш, Ж.А. Дементьева, А.Н. Хулин, Е.А. Шпак // Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии: Сб. научн. тр. — Дніпропетровськ.: ІЧМ НАН України, 2011. — Вип. 23. — С. 226-233. — Бібліогр.: 13 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0070
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62498
dc.description.abstract Проведены исследования влияния химического состава стали для железнодорожных колес с содержанием углерода не более 0,60% на их структурное состояние и механические свойства. Показано, что использование опытного химического состава стали (с содержанием углерода не более 0,60% и дополнительно легированной кремнием ≥0,8%) и существующей технологии термического упрочнения (закалка на вертикальной закалочной машине и последующий отпуск) может обеспечить высокий уровень сдаточных механических свойств железнодорожных колес (в том числе твердость ≥320 НВ), формирование благоприятной структуры пластинчатого перлита высокой дисперсности и повышение стойкости к образованию на поверхности катания дефектов термического происхождения. железнодорожные колёса, термическая обработка, структура, механиче uk_UA
dc.description.abstract Проведено дослідження впливу хімічного складу сталі для залізничних коліс з вмістом вуглецю не більше 0,60% на їхній структурний стан і механічні властивості. Показано, що використання для виробництва коліс сталі дослідного хімічного складу (з вмістом вуглецю не більше 0,60% і додатково легованої кремнієм ≥0,8%), існуючої технології термічного зміцнення (загартування на вертикальній гартівній машині й наступний відпуск) може забезпечити високий рівень здавальних механічних властивостей залізничних коліс (у тому числі твердість ≥320 НВ), формування сприятливої структури пластинчастого перліту високої дисперсності та підвищення стійкості до утворення на поверхні катання дефектів термічного походження. uk_UA
dc.description.abstract We investigated the influence of the chemical composition of steel for railroad wheels with carbon content less than 0.60% on their structural state and mechanical properties. It is shown that the use of steel wheels for an experienced chemical composition with a carbon content less than 0.60% and additionally alloyed with silicon (≥ 0,8%), and the existing technology of thermal hardening of rail wheels (on the vertical quench hardening and subsequent rental car wheels) can provide a high level of acceptance of mechanical properties (including hardness ≥ 320 HB), the formation of lamellar pearlite structure enabling high dispersion and increased resistance to the formation of defects on the rolling surface of thermal origin. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут чорної металургії ім. З.І. Некрасова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии
dc.subject Термомеханическая обработка проката uk_UA
dc.title Совершенствование химического состава стали для, железнодорожных колес, обеспечивающего повышение их стойкости к образованию дефектов на поверхности катания uk_UA
dc.title.alternative Удосконалення хімічного складу сталі для залізничних коліс, що забезпечує підвищення їх стійкості до утворення дефектів на поверхні катання uk_UA
dc.title.alternative Improving chemical composition of steel railway wheels, ensure their enhanced resistance to surface defects skating uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.4:621.78.011:54.062.


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис