dc.contributor.author |
Бабаченко, А.И. |
|
dc.contributor.author |
Литвиненко, П.Л. |
|
dc.contributor.author |
Кныш, А.В. |
|
dc.contributor.author |
Дементьева, Ж.А. |
|
dc.contributor.author |
Хулин, А.Н. |
|
dc.contributor.author |
Шпак, Е.А. |
|
dc.date.accessioned |
2014-05-21T20:23:31Z |
|
dc.date.available |
2014-05-21T20:23:31Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Совершенствование химического состава стали для, железнодорожных колес, обеспечивающего повышение их стойкости к образованию дефектов на поверхности катания / А.И. Бабаченко, П.Л. Литвиненко, А.В. Кныш, Ж.А. Дементьева, А.Н. Хулин, Е.А. Шпак // Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии: Сб. научн. тр. — Дніпропетровськ.: ІЧМ НАН України, 2011. — Вип. 23. — С. 226-233. — Бібліогр.: 13 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0070 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62498 |
|
dc.description.abstract |
Проведены исследования влияния химического состава стали для железнодорожных колес с содержанием углерода не более 0,60% на их структурное состояние и механические свойства. Показано, что использование опытного химического состава стали (с содержанием углерода не более 0,60% и дополнительно легированной кремнием ≥0,8%) и существующей технологии термического упрочнения (закалка на вертикальной закалочной машине и последующий отпуск) может обеспечить высокий уровень сдаточных механических свойств железнодорожных колес (в том числе твердость ≥320 НВ), формирование благоприятной структуры пластинчатого перлита высокой дисперсности и повышение стойкости к образованию на поверхности катания дефектов термического происхождения. железнодорожные колёса, термическая обработка, структура, механиче |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проведено дослідження впливу хімічного складу сталі для залізничних коліс з вмістом вуглецю не більше 0,60% на їхній структурний стан і механічні властивості. Показано, що використання для виробництва коліс сталі дослідного хімічного складу (з вмістом вуглецю не більше 0,60% і додатково легованої кремнієм ≥0,8%), існуючої технології термічного зміцнення (загартування на вертикальній гартівній машині й наступний відпуск) може забезпечити високий рівень здавальних механічних властивостей залізничних коліс (у тому числі твердість ≥320 НВ), формування сприятливої структури пластинчастого перліту високої дисперсності та підвищення стійкості до утворення на поверхні катання дефектів термічного походження. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
We investigated the influence of the chemical composition of steel for railroad wheels with carbon content less than 0.60% on their structural state and mechanical properties. It is shown that the use of steel wheels for an experienced chemical composition with a carbon content less than 0.60% and additionally alloyed with silicon (≥ 0,8%), and the existing technology of thermal hardening of rail wheels (on the vertical quench hardening and subsequent rental car wheels) can provide a high level of acceptance of mechanical properties (including hardness ≥ 320 HB), the formation of lamellar pearlite structure enabling high dispersion and increased resistance to the formation of defects on the rolling surface of thermal origin. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут чорної металургії ім. З.І. Некрасова НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии |
|
dc.subject |
Термомеханическая обработка проката |
uk_UA |
dc.title |
Совершенствование химического состава стали для, железнодорожных колес, обеспечивающего повышение их стойкости к образованию дефектов на поверхности катания |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Удосконалення хімічного складу сталі для залізничних коліс, що забезпечує підвищення їх стійкості до утворення дефектів на поверхні катання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Improving chemical composition of steel railway wheels, ensure their enhanced resistance to surface defects skating |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
629.4:621.78.011:54.062. |
|