Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Прозорова, І.
dc.contributor.author Шестопалова, Л.
dc.date.accessioned 2014-05-21T13:59:52Z
dc.date.available 2014-05-21T13:59:52Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2012. — № 3 (117). — С. 49-53. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-9343
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62449
dc.description.abstract У статті розглянуто тенденції на українському ринку PR-послуг. Показано, що набагато ефективнішою є бізнес-система, при якій більшість видів PR-діяльності передаються на аутсорсинг спеціалізованим PR-агенціям, що в близькій перспективі залучення PR-аутсорсерів стане нормою для абсолютної більшості компаній. uk_UA
dc.description.abstract In the article the tendencies are considered at the Ukrainian market of PR-services. Certainly, that more effective is the business-system at which most types of pr-activity are passed to on outsourcing the specialized pr-agencies. In the near prospect of bringing in of outsourcing for PR will become a norm for most companies. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз uk_UA
dc.title.alternative Outsorsing in the field of PR uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.8


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис