Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Прозорова, І. |
|
dc.contributor.author |
Шестопалова, Л. |
|
dc.date.accessioned |
2014-05-21T13:59:52Z |
|
dc.date.available |
2014-05-21T13:59:52Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2012. — № 3 (117). — С. 49-53. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-9343 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62449 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто тенденції на українському ринку PR-послуг. Показано, що набагато
ефективнішою є бізнес-система, при якій більшість видів PR-діяльності передаються на аутсорсинг спеціалізованим PR-агенціям, що в близькій перспективі залучення PR-аутсорсерів
стане нормою для абсолютної більшості компаній. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the tendencies are considered at the Ukrainian market of PR-services. Certainly, that more effective
is the business-system at which most types of pr-activity are passed to on outsourcing the specialized pr-agencies.
In the near prospect of bringing in of outsourcing for PR will become a norm for most companies. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Outsorsing in the field of PR |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.8 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті