Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бережний, С.
dc.date.accessioned 2014-05-19T15:48:14Z
dc.date.available 2014-05-19T15:48:14Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 2 (116). — С. 6-11. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-9343
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62282
dc.description.abstract У статті розглянуто концептуальний підхід до визначення сутності ділової репутації підприємства. Визначено основні складові ділової репутації, показано взаємозв'язок понять "репутація", "імідж", "бренд" та "гудвіл" та розроблена їх порівняльна характеристика. uk_UA
dc.description.abstract In the article the conceptual approaches to the determination of essence of business reputation of enterprise is considered. The basic constituents of business reputation are certain, intercommunication of concepts "reputation", "image", "brand", "goodwill" is shown and their comparative description is developed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства uk_UA
dc.title.alternative Сonceptual approaches to the determination of essence of business reputation of enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 65.012.12


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис