Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Замула, А.А. |
|
dc.date.accessioned |
2014-04-19T09:54:42Z |
|
dc.date.available |
2014-04-19T09:54:42Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Нечеткая модель управления качеством банковских услуг / А.А. Замула // Штучний інтелект. — 2012. — № 2. — С. 89-94. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-5359 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/60700 |
|
dc.description.abstract |
В статье разработана модель нечеткого управления качеством банковских услуг как основного фактора конкурентоспособности финансового учреждения для дальнейшего использования и интеграции в модель интеллектуального управления банковской деятельностью. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розроблена модель нечіткого управління якістю банківських послуг як основного фактора конкурентоздатності фінансової установи для подальшого використання та інтеграції у модель інтелектуального управління банківською діяльністю. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the paper, the fuzzy model for control of banking services quality as the main factor of competitiveness of the financial institution for further usage and integration into the model predictive control of banking acti- vities was developed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Штучний інтелект |
|
dc.subject |
Обучающие и экспертные системы |
uk_UA |
dc.title |
Нечеткая модель управления качеством банковских услуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Нечітка модель управління якістю банківських послуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The Fuzzy Model for Control of Banking Services Quality |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
517.977 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті