Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Краєзнавчий напрям в українській педагогіці 1920-х років

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кабаша, О.
dc.date.accessioned 2014-04-10T17:58:45Z
dc.date.available 2014-04-10T17:58:45Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Краєзнавчий напрям в українській педагогіці 1920-х років / О. Кабаша // Краєзнавство. — 2012. — № 1. — С. 25-32. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2222-5250
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59947
dc.description.abstract 1920-ті роки в Україні були періодом пошуку нових ефективних форм і методів організації навчального процесу, коли запроваджувалися експериментальні принципи функціонування системи освіти. Радянська влада намагалася побудувати власну освітню систему, впроваджувала інновації, модерні концепції побудови школи. Однією з них було введення краєзнавства в шкільні програми. У статті аналізуються головні напрямки роботи педагогів України в процесі становлення краєзнавства як навчальної дисципліни. uk_UA
dc.description.abstract 1920-е годы в Украине были периодом поиска новых эффективных форм и методов организации учебного процесса, когда применялись экспериментальные принципы функционирования системы образования. Советская власть пыталась построить собственную образовательную систему, применяя инновации, современные концепции развития школы. Одной из них было включение краеведения в школьные программы. В статье анализируются основные направления работы педагогов Украины в процессе становления краеведения как учебной дисциплины. uk_UA
dc.description.abstract 1920s in Ukraine were the period of searching of new effective forms and methods of academic activity organization when the experimental principles of an educational service functioning were forced into application. Soviet power tried to build an education service of its own, it forced innovations and modern conception of school building into application. One of them was the introduction of country studies into the school programme. In the article the main directions of Ukrainian pedagogues working in the process of making country studies as an educational subject are analyzed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут історії України НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Краєзнавство
dc.subject Літопис українського краєзнавства uk_UA
dc.title Краєзнавчий напрям в українській педагогіці 1920-х років uk_UA
dc.title.alternative Краеведческое направление в украинской педагогике 1920-х годов uk_UA
dc.title.alternative Regional direction in Ukrainian pedagogy in 1920s uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 930.1:94(477.8)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис