Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бєлякова, О.В.
dc.date.accessioned 2014-04-06T16:19:34Z
dc.date.available 2014-04-06T16:19:34Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства / О.В. Бєлякова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 9-11. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59110
dc.description.abstract Метою даної статті є дослідження питання поєднання процесів формування конкурентних переваг продукції з прискоренням виведення підприємства з періоду нестабільності й забезпечення сталого функціонування в стратегічній перспективі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства uk_UA
dc.title.alternative Конкурентоспособность продукции как базовая составляющая реализации стратегических целей предприятия uk_UA
dc.title.alternative Product competitiveness as a basic element in the implementation of strategic objectives enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.9.012


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис