Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Бєлякова, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2014-04-06T16:19:34Z |
|
dc.date.available |
2014-04-06T16:19:34Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства / О.В. Бєлякова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 9-11. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59110 |
|
dc.description.abstract |
Метою даної статті є дослідження питання поєднання процесів формування конкурентних переваг продукції з прискоренням виведення підприємства з періоду нестабільності й забезпечення сталого функціонування в стратегічній перспективі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Конкурентоспособность продукции как базовая составляющая реализации стратегических целей предприятия |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Product competitiveness as a basic element in the implementation of strategic objectives enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.9.012 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті