Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Моделювання системи цінового управління в межах концепції міжнародної маркетингової підприємницької безпеки

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ільєнко, О.В.
dc.date.accessioned 2014-04-06T16:02:57Z
dc.date.available 2014-04-06T16:02:57Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Моделювання системи цінового управління в межах концепції міжнародної маркетингової підприємницької безпеки / О.В. Ільєнко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 240. — С. 50-55. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59104
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Моделювання системи цінового управління в межах концепції міжнародної маркетингової підприємницької безпеки uk_UA
dc.title.alternative Организационные основы согласованного управления дебиторской и кредиторской задолжностью предприятия uk_UA
dc.title.alternative Institutional principles for coherent management of accounts receivable and accounts payable of the enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:351.863(045)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис