Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лаврук, В.В.
dc.date.accessioned 2010-02-09T13:19:04Z
dc.date.available 2010-02-09T13:19:04Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі / В.В. Лаврук // Агросвіт. — 2009. — № 3. — С. 4-7. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0002
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5884
dc.description.abstract Сформульовано загальні принципи вироблення інноваційної політики в аграрній сфері. Визначено основний зміст проблеми маркетингового підходу в агропромисловому виробництві. uk_UA
dc.description.abstract General principles of making of innovative policy are formulated in an agrarian sphere. Basic maintenance of problem of marketing approach is certain in agroindustrial production. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України uk_UA
dc.subject Економіка АПК uk_UA
dc.title Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 336.33:649


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис