Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Лаврук, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2010-02-09T13:19:04Z |
|
dc.date.available |
2010-02-09T13:19:04Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі / В.В. Лаврук // Агросвіт. — 2009. — № 3. — С. 4-7. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ХХХХ-0002 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5884 |
|
dc.description.abstract |
Сформульовано загальні принципи вироблення інноваційної політики в аграрній сфері. Визначено основний зміст проблеми маркетингового підходу в агропромисловому виробництві. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
General principles of making of innovative policy are formulated in an agrarian sphere. Basic maintenance of problem of marketing approach is certain in agroindustrial production. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Економіка АПК |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингова концепція інноваційної політики агропромислового розвитку у конкурентному середовищі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
336.33:649 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті