Показати простий запис статті

dc.contributor.author Курилов, М.А.
dc.contributor.author Сыпченко, Л.П.
dc.date.accessioned 2014-03-14T13:40:19Z
dc.date.available 2014-03-14T13:40:19Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Типы заданий в тестовой форме / М.А. Курилов, Л.П. Сыпченко // Штучний інтелект. — 2012. — № 4. — С. 474-488. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57756
dc.description.abstract В данной работе рассматриваются основные типы заданий, используемых в системах оценки и контроля знаний, в том числе те, которые традиционно относятся к классу «интеллектуальных». Предлагаемый анализ, который не претендует на свою функциональную полноту, позволяет реально оценить возможности современных информационных технологий на пути программного воплощения систем контроля знаний и выбрать их наиболее оптимальные способы решения. Впервые предложена программная модель уникального графического варианта меню как объекта выбора из множества альтернатив, и ориентированная на использование в системах контроля знаний. Описана реализация уникальной модели определения численного значения оценки результатов тестирования и приведены результаты её использования. uk_UA
dc.description.abstract У даній роботі розглядаються основні типи завдань, які використовуються у системах оцінки і контролю знань, у тому числі ті, що традиційно відносяться до класу «інтелектуальних». Запропонований аналіз, що не претендує на свою функціональну повноту, дозволяє реально оцінити можливості сучасних інформаційних технологій на шляху програмного втілення систем контролю знань і обрати з них найбільш оптимальні способи вирішення. Вперше запропоновано програмну модель унікального графічного варіанта меню як об’єкта вибору з множини альтернатив, і орієнтовану на використання у системах контролю знань. Описано реалізацію унікальної моделі визначення числового значення оцінки результатів тестування і наведено результати її використання. uk_UA
dc.description.abstract In the given work, main types of tasks used in the system of estimation and checking knowledge, including those, which traditionally pertain to “intellectual” class, are considered. The proposed analysis, which does not pretend to the functional fullness, allows to value the possibility of modern information technologies on the way of the programming entailment of the knowledge checking systems and to choose their most optimum ways of the decision. The offered programming model of the unique graphic variant menu, as object of the choice from ensemble of the alternatives and oriented to use in system of the knowledge checking, is innovation. Realization of unique model of determination of numerical value of an assessment of testing results is described and the results of its use are given. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.relation.ispartof Штучний інтелект
dc.subject Обучающие и экспертные системы uk_UA
dc.title Типы заданий в тестовой форме uk_UA
dc.title.alternative Типи завдань у тестовій формі uk_UA
dc.title.alternative Types of Tasks in Test Form uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.9.1.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис