Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Неологизмы в рекламном дискурсе (на материале современного английского языка)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Линникова, Ю.О.
dc.date.accessioned 2014-02-10T09:03:31Z
dc.date.available 2014-02-10T09:03:31Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Неологизмы в рекламном дискурсе (на материале современного английского языка) / Ю.О. Линникова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 226. — С. 141-143. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56062
dc.description.abstract Изучение специфики стилистического использования неологизмов в языке рекламы как особого вида СМИ и анализ неологизмов как лингвистической особенности рекламного текста определяют цель исследования. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Студенческие публикации uk_UA
dc.title Неологизмы в рекламном дискурсе (на материале современного английского языка) uk_UA
dc.title.alternative Неологізми в рекламному дискурсі (на матеріалі сучасної англійської мови) uk_UA
dc.title.alternative Neologism in the commercial discourse (based on the materials of the modern English) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 81’373.43


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис