Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Линникова, Ю.О. |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-10T09:03:31Z |
|
dc.date.available |
2014-02-10T09:03:31Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Неологизмы в рекламном дискурсе (на материале современного английского языка) / Ю.О. Линникова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 226. — С. 141-143. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56062 |
|
dc.description.abstract |
Изучение специфики стилистического использования неологизмов в языке рекламы как особого вида СМИ и анализ неологизмов как лингвистической особенности рекламного текста определяют цель исследования. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Студенческие публикации |
uk_UA |
dc.title |
Неологизмы в рекламном дискурсе (на материале современного английского языка) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Неологізми в рекламному дискурсі (на матеріалі сучасної англійської мови) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Neologism in the commercial discourse (based on the materials of the modern English) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
81’373.43 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті