Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Косенко, О.П. |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-09T16:43:19Z |
|
dc.date.available |
2014-02-09T16:43:19Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Аттрактивна функція фразеологізмів у заголовках мас-медіа / О.П. Косенко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 225. — С. 111-113. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55840 |
|
dc.description.abstract |
У наш час засоби масової інформаціїактивно використовуються для висвітлення постійно зростаючого
потоку інформації. Розвиток масової комунікації позитивно впливає на освідомленість людей про
навколишній світ, проте за цим розвитком знаходиться чинник, власне такий, що маніпулює масовою
свідомістю. Саме ЗМІ одні з найперших провокують масовізацію особистості, стандартизують погляди,
поведінку людей, викликають однаковість їх реакцій |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Аттрактивна функція фразеологізмів у заголовках мас-медіа |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Аттрактивная функция фразеологизмов в заголовках масс-медиа |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Аttractive function of the phraseological units in headlines in mass media |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
81’373.7:82-92 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті