Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Современные способы влияния на покупательское поведение

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Жаворонкова, О.Р.
dc.contributor.author Гейкина, А.А.
dc.date.accessioned 2014-02-09T16:04:03Z
dc.date.available 2014-02-09T16:04:03Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Современные способы влияния на покупательское поведение / О.Р. Жаворонкова, А.А. Гейкина // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 221. — С. 42-45. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55825
dc.description.abstract Целью статьи является раскрытие сущности нетрадиционного маркетинга, его влияния на покупательское поведение. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Современные способы влияния на покупательское поведение uk_UA
dc.title.alternative Cучасні способи впливу на купівельну поведінку uk_UA
dc.title.alternative Modern ways of influencing on consumers’ behavior uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 659.127:366.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис